Flügger support

Uansett hvor du befinner deg, har du alltid Flügger like ved hånden. Du kan alltid ringe til vår produktstøtte eller få hjelp, veiledning, prøver og materialer i nærmeste Flügger-butikk.

Produktstøtten

Hos Flügger kan både arkitekter, malere og forhandlere få profesjonell veiledning av våre konsulenter i produktstøtte.

Produktstøtten vår består av velutdannede fagfolk som tester og prøver ut produkter og utvikler behandlingsforslag, og teamet har god praktisk og teoretisk erfaring i malerfaget.

De besvarer alle typer faglige, tekniske spørsmål om produkter, og veiledningen omfatter også tapet, verktøy og tilbehør.

  • Veiledning i forbindelse med inspeksjoner, behandlingsinstruksjoner eller dokumentasjon
  • Gode råd rundt valg av materialer og fremgangsmåter
  • Assistere i forbindelse med dokumentasjon, utarbeidelse av behandlingsinstruksjoner, kvalitetssikring m.m.
  • Gjennomgang av prosjektet ditt, så dere kan være sikre på at dere får løst utfordringene effektivt og med høy kvalitet – gjerne på stedet

Diverse brosjyrer, fargekart og fargeprøver kan bestilles ved henvendelse til produktstøtte på 23 30 21 90.

Våre salgskonsulenter

Vi kan hjelpe deg med alt fra produktspørsmål, levering og levering rundt malerprosjekter til det å drive et malerfirma. Vår viktigste oppgave er å hjelpe med å sikre at du får effektivitet og høy kvalitet hele veien gjennom prosjektene dine. Våre salgskonsulenter hjelper malere hver dag i hele landet med bl.a.:

  • Produktspørsmål
  • Levering
  • Veiledning rundt malerprosjekter
  • Veiledning om å drive et malerfirma
  • Vi er også klare til å hjelpe deg med å sikre effektivitet og høy kvalitet hele veien gjennom prosjektet ditt

Har du bruk for å komme i kontakt med en av våre salgskonsulenter i området ditt, kan du ringe 23 30 21 90 og lag en avtale.

Din Flügger-butikk

Vi er alle fagutdannede og forstår hvorfor effektivitet og kvalitet er viktig hele veien gjennom prosjektet ditt. Vi kan hjelpe deg med løsninger som styrker forretningen din.

Husk at du alltid kan bestille varene dine på forhånd i alle butikkene våre.

En av de mange styrkene til Flügger er nettverket vårt av butikker i hele landet. Der er alltid en butikk like i nærheten, og det reduserer malerens transporttid og gir flere timer til det viktigste: selve malerarbeidet.

  • Produktspørsmål
  • Levering
  • Veiledning omkring malerprosjekter

Kundereklamasjoner

Hvis du som kunde opplever at et produkt fra Flügger avviker i forhold til det forventede, skal denne informasjonen registreres i vårt reklamasjonssystem slik at vi kan behandle din henvendelse best og hurtigst mulig. 

Beskrivelse av avviket
Vi har behov for at du beskriver avviket så godt som mulig. Til dette formålet har vi utarbeidet et formular som gir et overblikk over den informasjonen vi har behov for i forbindelse med reklamasjonsbehandling og årsaksanalyse. I visse tilfeller kan det lette saksbehandlingen hvis du har bilder som dokumenterer avviket, slik at Flügger eventuellt kan påkreve utdypende undersøkelser. Hvis det virker nødvendig vil våre lokale konsulenter eller en teknisk ekspert fra Flügger besiktige reklamasjonen. 
Jo bedre informasjon Flügger mottar, jo bedre mulighet har vi for å behandle din henvendelse.

Her finner du skjemaet

Avklaring og avslutning
Vi bestreber oss altid på å behandle og avslutte din reklamasjonssak så raskt som mulig via vår salgsavdeling eller den lokale butikken som understøttes av vår tekniske avdeling. 

Med vennlig hilsen
Flügger A/S

Finn din nærmeste Flügger farve

map