• Hva gjør Flügger for å minske smittespredning?

    Hva gjør Flügger for å minske smittespredning?

    Flügger har iverksatt en rekke tiltak for å gjøre våre butikker så trygge som mulig for våre kunder og ansatte. Vi har blant annet redusert antall personale til så få som mulig, uten at det går på bekostning av servicen vi yter. Vi slipper også kun 2 kunder inn i butikken av gangen for å minimere smitterisikoen. Vi mottar heller ikke kontanter i denne perioden og desinfiserer butikkens overflater hyppigere enn normalt.
  • Påvirker Korona leveringene våre?

    Påvirker Korona leveringene våre?

    Korona påvirker ikke våre vareleveringer på nåværende tidspunkt.
  • Er kundeservice fremdeles åpent?

    Er kundeservice fremdeles åpent?

    Kundeservice er åpent som normalt.
  • Må jeg dra til Flügger butikkene for å kjøpe produkter?

    Må jeg dra til Flügger butikkene for å kjøpe produkter?

    Du er som alltid hjertelig velkommen til våre butikker, men du kan også bestille produkter til levering ved å ringe din lokale butikk, kontaktperson eller kundeservice.
  • Arrangeres fremdeles proffdager i butikk?

    Arrangeres fremdeles proffdager i butikk?

    Nei, alle våre arrangementer er avlyst på ubestemt tid for å redusere smittespredning.
  • Vil jeg få besøk av selgeren i mitt distrikt?

    Vil jeg få besøk av selgeren i mitt distrikt?

    Med mindre det er kritisk vil du ikke få besøk av distrikt selger i denne perioden, men du kan alltids ringe eller sende en mail.